Direktlänk till inlägg 17 september 2014

Worst birthday ever.

Av meandmymessylife - 17 september 2014 19:14

Okej så detta blir ett stressinlägg för ska nämligen på träning om en 10 minuter!!


uppdateringen? Inte speciellt bra men har inte haft tid eftersom jag fyllde år igår och hade fullt upp. Nej det hade jag faktiskt inte, jag var hemma i min säng och låg och deppade över allt och ingenting med min kompis. 

Gårdagen var inte speciellt speciell...gick till skolan, deppade där pga. en sak jag kommer berätta senare, åkte hem med bussen, kom hem, käkade och sedan till min säng för att deppa resten av kvällen. Rolig födelsedag inte sant? Den värsta födelsedagen jag någonsin haft.. Jag träffade varken min mamma eller pappa, flera av mina kompisar/internetvänner glömde bort att jag fyllde år och jag fick inte en enda present. 


Så snart måste jag dra men innan dess vill jag bara säga till mina 0 läsare att jag troligtvis inte hinner lägga upp del 2 på min *love* berättelse ikväll för träningen slutar halv tio poch är hemma prick och då måste jag sova. Men imorgon har jag tid så då kommer jag skriva och det kommer nog bli mer som en dagbok än som ett blogginlägg. För som sagt, detta är för mig själv och för att släppa ut mina känslor och i min dagbok skriver jag bara när jag är fett depp för annars orkar jag inte skriva för det tar flera timmar att skriva för hand. 


Så that was all for today i guess, puss:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av meandmymessylife - 23 september 2014 22:04

Jag har suttit i cirka tre timmar och skrivit del 2 på 'Love' och var helt klar med den precis   och när jag trycker för att lägga upp den står det att jag loggats ut från min blogg och när jag   loggar in igen är ALLT borta. sp j*vla förba...

Av meandmymessylife - 15 september 2014 23:16

Jajamensan, för att starta detta måste jag ju börja någonstans så varför inte börja med det jag TROR tynger mig mest. Kärlek. Kärlek är en stark sak och något man ska hålla fast vid, är det kärlek mellan en vän, pojkvän, flickvän, familj, djur eller ...

Av meandmymessylife - 14 september 2014 20:53

Så ja, varför startade jag denna bloggen kan man undra? jo såhär är det, mitt liv är en ända röra. Problem hit och dit och överallt. Jag vill komma bort ifrån det där och kunna släppa ut mina tankar någonstans så varför inte här? På en blogg där jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards