Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Varför?

Av meandmymessylife - 14 september 2014 20:53

Så ja, varför startade jag denna bloggen kan man undra? jo såhär är det, mitt liv är en ända röra. Problem hit och dit och överallt. Jag vill komma bort ifrån det där och kunna släppa ut mina tankar någonstans så varför inte här? På en blogg där jag är anonym och ingen jag känner vet vem jag är. 


Statistiken? Nja inte så viktig för mig, detta är mer för att kunna släppa ut allt och skulle det vara så att jag en dag fick läsare på bloggen som ja, jag vet inte, kanske har det likadant eller har andra problem som skulle vilja släppa ut det anonymt i kommentarerna utan att någon som de känner ska veta, då får de gärna göra det. 


Men såhär är det, eftersom mitt liv är lite messy som jag säger, så kan det bli så att jag inte uppdaterar varenda dag, varje minut, varje sekund utan det kanske blir en gång om dagen eller varannan dag beroende på. Och som sagt bryr jag mig inte om jag har 0 läsare, 1 läsare eller typ 100+. Jag kommer att skriva här oavsett vad för att släppa ut allt som tynger mig. 


Det var väll allt jag hade att säga för denna gången, jo förresten, en sak till, jag är inte så bra på det här med blogg osv. så någon header kommer det inte bli på ett tag iallafall och att fixa så att allt blir snyggt och inläggen och så? Nja, det kommer ta ett tag att lära sig men det kommer med tiden och jag ska försöka fixa det så fort som möjligt. 


Nu så var det allt, puss och hej:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av meandmymessylife - 23 september 2014 22:04

Jag har suttit i cirka tre timmar och skrivit del 2 på 'Love' och var helt klar med den precis   och när jag trycker för att lägga upp den står det att jag loggats ut från min blogg och när jag   loggar in igen är ALLT borta. sp j*vla förba...

Av meandmymessylife - 17 september 2014 19:14

Okej så detta blir ett stressinlägg för ska nämligen på träning om en 10 minuter!!   Så uppdateringen? Inte speciellt bra men har inte haft tid eftersom jag fyllde år igår och hade fullt upp. Nej det hade jag faktiskt inte, jag var hemma i min sä...

Av meandmymessylife - 15 september 2014 23:16

Jajamensan, för att starta detta måste jag ju börja någonstans så varför inte börja med det jag TROR tynger mig mest. Kärlek. Kärlek är en stark sak och något man ska hålla fast vid, är det kärlek mellan en vän, pojkvän, flickvän, familj, djur eller ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards